W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie

m już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju...SEO okazuje się ostatnio coraz popul

W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.