O tym jak wybrać wykonawcę firmowej strony www

Dodane: 12-08-2015 09:59
O tym jak wybrać wykonawcę firmowej strony www Krótki poradnik o tym, jak wybrać wykonawcę firmowej strony internetowej. Na co zwracać uwagę i jakie zadawać pytania? A może potrzebujesz gotowej rekomendacji? tworzenie stron jelenia góra

Strona www - wizytówka dzisiejszych czasów

Strona internetowa stała się obecnie czymś tak samo oczywistym dla każdej firmy,...jak niegdyś wizytówka. Dostęp do internetu ma zdecydowana większość Polaków, więc przedsiębiorstwo bez strony www może nie wzbudzać zaufania. Obecnie na rynku jest bardzo wiele firm i freelancerów, którzy oferują tworzenie stron internetowych. Są to pojedyncze osoby szukające zleceń, małe agencje, lub wielkie agencje - więc jak wybrać dobrego usługodawcę? Czy się kierować przy podjęciu decyzji - ceną, czy zawartością portfolio? A może wziąć pod uwagę jeszcze inne czynniki?


Za Wikipedią, strona internetowa:

Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee1.

Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów2. Strony internetowe można opracowywać we własnym zakresie z wykorzystaniem odpowiednich edytorów, np. nvu, co wymaga jednak zaznajomienia się z HTML i CSS.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa


Jaka powinna być firmowa strona www?

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.